Firmaya göre parçalanması zor ve pahalı bir malzeme olan epoksi reçine ile birbirine bağlanmış fiberglas ve karbon fiberden yapılan endüstri standardı kanatlara göre ahşap kanatların geri dönüşümü çok daha iyi. Voodin aynı zamanda LVL kanatlarını geliştirmek için kağıt ve kağıt hamuru devi Stora Enso ile birlikte çalışıyor. Ortaklık kapsamında Voodin, gelecekte 60 ve80 metrelik kanatlar inşa etmeyi planlıyor. Stora Enso aynı zamanda dünyanın en uzun ahşap kuleli rüzgar türbinini kuran Modvion ile de işbirliği yapıyor.
Ek olarak Voodin’in ahşap kanatlarla öne çıkması mükemmel bir zamanlamaya denk geliyor. Geleneksel rüzgar türbinleri kanatlarının ömrü 20 ila 25 yıl kadar sürüyor. Dolayısıyla erken dönem rüzgar türbinlerindeki kanatların değiştirilme aşamasına geliniyor.
Qualcomm, daha az güç tüketirken ve doğrudan bulut bağlantısı sunarken gelişmiş menzil ve veri aktarım hızları vaat eden en yeni mikro güçlü QCC730 Wi-Fi çipini ve drone’lar, kameralar ve diğer endüstriyel cihazlar için RB3 Gen 2 robotik platformunu …
Mercedes-Benz, sevilen elektrikli SUV’u EQA’nın yenilenmiş versiyonunu Türkiye’de satışa sundu. Gelin aracın fiyatına ve özelliklerine birlikte bakalım.
Küresel dünyada kadınlar genellikle şiddet, cinayet, ekonomik, siyasal, toplumsal eşitsizlik gibi pek çok habere konu olmakta. Ancak bütün bu mağduriyet hikâyelerinin arkasında bir başka gerçek var. Göz ardı edilen, hiç tartışılmayan dehşet verici …